جالب است ۰
به دعوت نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به دشتستان و شهر وحدتیه سفر کرد.
فایل ویدیو_download_all_file
در جلسه ای با حضور دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس، علی اکبر حافظی نیا مدیرعامل شرکت نفت گچساران، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر وحدتیه، معاون فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان دشتستان، بخش سعدآباد و شهر وحدتیه ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهر وحدتیه و بخش سعدآباد، شیوه‌های تعامل نفت نرگسی با محیط پیرامون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که مسئولیت اجتماعی نفت در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی در این منطقه اجرا شود. ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
https://dr-rezaei.com/vdcd590f.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما